Thursday, October 29, 2009

那么厉害啊~~

明天回了
哈哈~!

连票都不帮忙买一下
愧我还把你当好朋友
气死了...
一帮人,全部一样pattern
以后出社会 怎么办..??

拜托拜托
思想成熟点
别那么自私

哎...

今晚的第一场戏
很成功..!
虽然很累 全身很脏
不过 真的很痛快啊
原来拍戏是那么好玩
那么厉害啊~~~!

在家靠家人
在外靠朋友

朋友啊朋友
不是那么容易当啊
世界上什么样的人都有
我们应该看开点啊..看开点..

星期六 Sentosa
I am coming ^^

Ern My Bro
its ok if u don help me buy
but plz respect and don look down the brand okay??

So dissapointed..
You don realli understand wat i want..

Ohh ya
Tq for my 化妆师
你很厉害~
也很漂亮~

我发现到
其实我很适合做Ah beng
我喜欢穿喇叭裤
我喜欢折衣袖
我喜欢走路大LP
呵呵...

谢谢
JJ 阿梁哥哥 阿kiat老婆
Daniel Cj ChiHaur and KuanYong
今天我太快乐了啦..哈哈~

Da7 Ants
Hope we can enjoy much better than the last trips in Desaru ^^
So sorry to Kim...u noe i realli don mean it..paiseh ah..
Alvin..Good luck to ur coming exam


No comments:

Post a Comment