Wednesday, September 2, 2009

Attraction isn't a choise

昨晚 撞球啦~~
十二场..哈哈..
饿死了...

有时我爱
有时我恨
的夜生活

美丽的梦 过得特别快
顺便提醒自己 该醒来了
自己的路 还是自己走
别天真以为 有人会陪你
因为 你不是 重点

三分天注定
七分靠打拼
要冲才会赢

哈哈
我喜欢 这句话

Econs Lec
你教课越来越闷了
我都想睡
不过我有拿到好成绩
哈哈哈

Attraction isn't a choise
I noe wat u mean
thks Lim Jim for the super wonderful advise

Juz lyk Nike
Juz do it ^^

I like Effective and I hate to supply !

To increase value and demand
Tis is wat i hav and muz to do..

Love is juz a game..
show ur weakness then u are
OUT OF GAME !!!

No comments:

Post a Comment