Sunday, September 13, 2009

Insomnia


男人就是DOG 谁有本事谁牵走

这句话... 绝!!
不过我喜欢 !!

亲爱的老姐 My Respect
你啊.. 戒了吧..

其实你的问题 你的事
不需问我 不需我的肯定
我知道 你自己会为自己
找答案 作决定的
不管怎样 我都支持你

因为我相信 不管你选择怎样的路
都是成功之路 你太聪明了
好人坏人 对得起自己良心的人
其实 都一样...

你的未来我陪你走
你的痛你我陪你承受
你的明天我陪你过
你的爱情我不需要懂

哈哈..几时要kiss我勒..???
你不懂我很发桥的么.. :p

一个人 真的快乐吗..
一颗心 肯定不快乐..

好好读书啦 事业不会跑掉的
我觉得 读书很幸福呢..

在想..有谁要做我的补习老师..
我只要..女的..哈哈 没有啦
俊杰 俊杰 几时要教我读书..T.T

Nvr tot tat i'm fall in love love love love
But it grw from a simple crush crush crush crush
Being without u gal, i was all messed up up up up
Whn u walked out, said tat u had enuff nuff nuff nuff

Mayb in time, u'll chg ur mind
Now looking back i wish i could rewind

我好喜欢Insomnia by Craig David
唱到了我的心 啦啦啦
不过 都过去了..
要我傻傻的等你 傻傻的失眠..?
Impossible.. Bcoz i love myself damnly ^^

I love Boom Boom Shake now..
Its getting me CRAZY..!!!

最近我疯 Kurt Cobain
Number (N)ine 的最爱
Grunge..!! izit works..!! ??

Junk Sales 我想穿Grunge..!!
不过应该没可能了..

因为当天 要和我的好Brother
Earn n Jason , Singapore Agin..!!
Lolx.. Levis 501 here we are
Gregory here we are
Dsquared here we are

所以咯..要血拼..
就要穿Casual点了..

My Dear..^^
When i'm gonna b urs..
show me in my dream
but don freak me out plz

Da7 Ants
最近我一直被塞哦..
你们说的话 有些真的伤到我咯
你们..别太过份哦.. 哈哈

你们怎样塞 怎样骂 怎样打
我都不怕 啦啦啦啦
因为太过了解 已变成
你就是我 我就是你
来吧 来吧 一起 Shake shake

Da7 Ants
Lets Rock the Junk Sales..!!

We ar proud to be Bundle Kaki ^^









1 comment: