Monday, November 2, 2009

URSUS . BAPE

Bak from Sentosa
Its was Wonderful ^^

Finally hav my Bape watch..
Cool..............whey ~~~~~~~~

Mummy goes to US
Take care of urself
Don worry bout us..

Enjoy yeah ~
Buy sumthing worth for me plz....heh

Hermes bag ?
Rolex ?
I Phone ?
Joking la..lolx

我没有执著
我没有放不开
我只是想知道原因

我只是想让你知道
你是我最不想错过的爱情
那段日子 我很快乐 

一切都过去 我知道
我..不回头

华丽的冒险 不再有惊喜

人生短短几十年 要活得痛快
人就这么一世  要活得精彩

我最好的情侣 就是
BUNDLE

哈哈 哈哈 哈哈 哈哈
用力笑 大声笑吧 ^^

谢谢 Liliput
我会记得你的话

原来你喜欢安定的生活
真的是出乎我的意料

She shows up 2day
out of blues

Gettinn prettier
Oh my god..
I cant keep my eye away from u
You're so beautiful
from James Blunts

Fucking Admiration for you ~

Heh..I am wet
Oops.. = =

今天和我的初恋情人
突然有联系啦

你变很多哦 可是却不是我想看到的..
没关系 开心就好 在外不怕找没有男朋友啦..

真的想找回以前的全部老同学..

Okay
Goodnight Everyone ^^


No comments:

Post a Comment